Budżetowa RN22 :P
Autor Wiadomość
Robot Offline
ja tu tylko sprzątam ;P
***

Szczecin
RN22

Liczba postów: 400
Dołączył: Dec 2014
Reputacja: 11
RE: Budżetowa RN22 :P
Myślę że będzie dobrze , już wiele spraw się wyjaśniło
- co do kabelka= (rozmawialiśmy już kiedyś o tym... sami przecieramy szlaki ! Red_icon_smile =>chłopaki wezmą jak zaczniesz już działać Red_icon_smile
..resztę zrobiłeś poprawnie , jak świeci zielona kontrolka to jest ok - ten nr.pobrało z tego układu(tak myślę)
teraz powiązałeś go z kontem i tylko czeka na dopisanie Twojego ecu (i to koniec , chyba że wziąłeś inną licencję), co do samego programowania to było kilka wersji FTECU (jedna"stara" była z zasilaczem i gotową wtyczką do wybranego ecu oraz druga(pewnie tą masz) z wypuszczonymi pinami - różniły się tym że tą pierwszą metodą mogłeś zrobić flash`a w domu na biurku (ale masz gotowe tylko pod dany model) a tą drugą metodą...  ponoć też możesz zrobić wszystko w programie ,tylko w ostatniej fazie wgrania flash`a idziesz sobie do motocykla "Ponoć"(zresztą jak wiesz, wszystko pobiera na początku, no i potrzebne jest zasilanie) (hahaha czaisz flash`a rn....Red_icon_tongue)
dobra już Red_icon_smile - co do AFR`a to tak jak napisałeś w przedziale między 12.8 a 13,2 jest petarda(pobawisz się i dopracujesz, jak coś to wiesz... - na ile będę wiedział to pomogę Red_icon_smile

Ps.Kurczeee jeszcze mobilne rolki i jesteś gość ! Red_icon_cheesygrin , Aaa jak się w czymś pomyliłem to wyprostujesz Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-01-03, 09:30 PM przez Robot.)
2017-01-03, 09:25 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
No rolki to nie problem ... Problemem jest jak przeliczyć napięcie generowane przez podłączony do rolek silnik ( prądnicę ) na generowane KM i Nm ?? Co prawda można tego nie przeliczać i tylko porównywać przebieg krzywych przed remapem kiedy AFR jest fabryczny i po remapie kiedy AT nadpisze ZERO MAP na zadany AFR w danej konfiguracji układów dolotowych i wydechowych w badanej R1 .... Rolki można tak zbudować że można im dokładać obciążenia i testować co się dzieje kiedy wrzucimy na pasek od rolki jakieś duże i ciężkie koło zamachowe ... No możliwości ogranicza tylko wyobraźnia ..

Co do FTE .. no to muszę napisać do nich jak wygląda tak konkretnie sprawa licencji ... Jak za to płacić jak oni to dopisują .. czy jak im wyśle kasę to po prostu odblokują mi możliwość posiadania 2 czy 3 ECU na moim koncie czy jak ?? Bo wiesz .. no możemy spróbować "stosunku przerywanego" tylko ja najpierw wolałbym to przetestować na jakimś ECU dodatkowym .. Może Zelo coś skombinuje to pomyślimy ...
Tak .. ja mam ten z pinami ... I już wiem nieco więcej .. bo kabelków jest 5 do programowania .. 2 pozostałe to : jeden do pętli masy .. a drugi to ten nieszczęsny QS na 27 mogę .... Jak wbijam piny to od razu jest przygotowany dodatkowy na QS i cały kabel .. Odłączam FTDI i wpinam kostkę z 2-oma kabelkami do QS ( masa do czujnika i wyjście z czujnika - zwarcie do masy - do kompa ) ..
Zagłębnij się w temacie RN19 czy pasuje ten "interaface" co do mojej .. Napisz do nich że masz do RN22 ale chodzi ci po głowie moto na tor w postaci RN19 i jakbyś zapłacił te 89 $ za licencję dodatkową to czy interfejs zadziała ?? Może co odpiszą Red_icon_smile .. a ja tez zapytam na forum za Oceanem ..
Piny, wtyczki .. wszytko masz - tylko FTDI wpinamy i leci kabarecik ..
2017-01-03, 11:43 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Tomierłan Offline
Konkretny
****

Śląsk SRC
Blue RN22 10'

Liczba postów: 601
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 1
RE: Budżetowa RN22 :P
Czekam na efekty... A potem mam nadzieję Cię odwiedzić w wiadomym celu Red_icon_cheesygrin
2017-01-04, 03:36 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
Do końca marca będę zbierał informacje i przygotowywał sprzęt ( decata, katalizator, katalizator wydłubany, bo w nie trzeba wspawać gniazdo na sondę Bosha ) ... trzeba ogarnąć kilka rzeczy z reflashem .. bo sam import mapy ułożonej przez AutoTune to 2 sekundy .. ale chciałbym uniknąć całkowitego wyłączenia oryginalnej lambdy ( programowo ) .. Zobaczymy jak zachowa się ECU po reflashu na fabryczny soft ALE z importem mapy paliwowej z AT - ułożonej powiedzmy na AFR 13.8 - 14.0 ... który na drogę będzie mniej paliwożerny ..
Coraz częściej myślę jeszcze o zakupie czegoś na wzór takiego zestawu, żeby po całym procesie .. spiąć wszystko w układ wyjściowy tzn. tak jak to już będzie latać na co dzień, apka w telefon i heja po okolicy jeszcze raz ..
http://www.plxdevices.com/SM-AFR-Gen4-Wi...002870.htm
2017-01-04, 06:36 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN65 i RN01

Liczba postów: 10,689
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
RE: Budżetowa RN22 :P
Ja pierdzielę, jakbyście po chińsku pisali. Nic nie rozumiem heheheheh
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999


Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2017-01-04, 07:52 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Robot Offline
ja tu tylko sprzątam ;P
***

Szczecin
RN22

Liczba postów: 400
Dołączył: Dec 2014
Reputacja: 11
RE: Budżetowa RN22 :P
Co do importu samej mapy, to nie będzie problemu - z takim AFR`em też będzie ok(na drogę)....przestawisz sobie wiatraki (high 95,low 89) i powinno być git Red_icon_wink ale.. myślę trochę też o świecach przy takim ustawieniu hmmm zobaczymy Red_icon_smile
- w rn32 to dopieero jest bajka - pewnie już zobaczyłeś nowe opcje : Active Tune Kit =>masz tam Activ Tune AFR Monitor itp. Red_icon_smile
-teraz jeśli chodzi o e-mail do FTECU i samą licencję to dobry pomysł, chyba warto spróbować Red_icon_smile - sam kabel wydaje się być taki sam(zrób może zdjęcie kolorów przewodów przy wtyczce na prv to sobie dokładnie porównam)
-Aaa interface bardzo fajny-ciekawy(tylko jedno wyklucza drugie)- ale nie lepiej coś takiego(Translogic TLS-MD3 Micro Dash), tam podłączysz i ustawisz sobie co zechcesz Red_icon_smile

https://www.youtube.com/watch?v=CSK_DxB8hkw&t=108s

Ps. @Koczis dopiero zaczynamy hehe :p
2017-01-04, 10:02 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
Bardziej mi chodziło co z oryginalną sondą ... Kiedy ustawimy bogatszą mieszankę nie aż tak extremalnie jak 12.8 ... Na drogę powiedzmy między 13.8 a 14.2 nawet ... To teraz jak będzie pracował komp ?? Jak będzie czytał dane z sondy która ma tylko stan bogato/ubogo .... Jak to tak na prawdę pracuje .. co się do czego odnosi i w jaki sposób ?
0,1 V - uboga .. 0.9 V - bogata .. napięcie zmienia się skokowo co 0,5 V .. czyli ECU trzyma w okolicy 0,6 V ?? Że kiedy przyspiesza to ma być w okolicy 0,9 ? Poza tym JAK SKOKOWO CO 0,5 volta jak 0,6 + 0,5 nie jest równe 0,9 Red_icon_tongue .. czyli podchodzi na 1 Volt ? ..
.. itd.. itd ... no sporo tego do zrozumienia i ogarnięcia ..
2017-01-04, 10:49 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
RE: Budżetowa RN22 :P
The stock probe is a narrowband, it only indicates rich and lean inside of a limited band to the ECU. 0v is lean, 1v is rich, .5v is 14.7. This is only relevant when cruising though since the ECU doesn't read the stock O2 sensor under hard acceleration or greater than about 18% throttle.

Narrowband is basically bouncing between rich and lean all the time, it doesn't necessarily hold .5v but goes between 0v and 1v. As an example the volt to AFR could be 1v = 14 and 0v = 15.4, thus why it's called a narrowband. It adds fuel and removes fuel to average 14.7 and does so very quickly. Outside of this range it doesn't function which is why we have the TPS vs RPM fuel maps in our ECU's as well as the MAP vs RPM fuel maps.

When tuning you definitely want the stock O2 sensor disabled since it will throw some crazy AFR's at you trying to get the bike back to 14.7.
2017-01-07, 07:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
dodziu Offline
Konkretny
****




Liczba postów: 805
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 2
RE: Budżetowa RN22 :P
Że Wam sie chce tyle kombinować. Nie lepiej czerpać radość z maszyn fabrycznie gotowych do sportowej jazdy? No chyba,że się nudzicie i macie sporo czasu

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
2017-01-07, 09:10 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
It`s clear now Red_icon_smile BIG THX !!!!!!
So, when I decide to put AT in to a someone bike .. I must connect the stock O2 sensor eliminator from Dynojet ..
1. I connect PC-V with AT and O2 eliminator
2. Run ZERO map and tune bike to - for example : 13.8-14.2 AFR
3.0. After added licence flash bike with some modyfications on STOCK BASE MAP + imported fuel map from AT ..
And here I have some trouble because .. I can do it in other way :
3.1. >> After added licence flash bike with TAD soft ( all maps, modyfications and all stuff ) and connect AT ( zero map in PC-V ) and tune ... and after that reflash once again + import new map
3.2. >> After added licence flash bike with TAD soft ( all modyfications BUT !!! >> with import ZERO fuel map ) connect AT with zero map ( once again ) and tune AFR .. After that flash again ECU with import new map from PC after use AT ...
Which way is best Red_icon_sad ??
2017-01-07, 09:12 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
Te maszyny nie są gotowe do sportowej jazdy tylko do jazdy po drodze !!  Mają daleko idące zamiany które zmieniają je w kanapowce ala sportowe motocykle ..
Sam producent dał możliwości modyfikacji ....  Zawsze mnie zastanawia takie podejście..
Kiedy kupuje ktoś EVO czy Prosiaka .. to szykując go na TOR wypierdala wszystko ze środka, zmienia zawieszenie, hamulce, wydech .. mapuje silnik - często zakłada autonomiczne ECU !!!! .. Zakłada klatkę, zmienia rozstaw fel + opony .. z auta zostaje VIN i ogólnie 60% karoserii czy do 80% silnika ... natomiast motocykl szykowany na tor to co najwyżej owiewki i opony ...
Wiesz co to jest na przykład "hydraulic buttom out" i po co to jest ?? A co do ECU >> Jak przebiega krzywa hamowania silnikiem w RN22 ?? Dlaczego wolne obroty na torze powinny być wyższe, dlaczego producent przewidział QS w ECU ... Jak strojony jest silnik pod prace na ulicy i dlaczego dla mnie na torze AFR bogatszy jest bardzo ważny ?? Itd... itd .. itd ...
To są drogowe motocykle robione tak by jak najbardziej udawały torowe maszyny .. Red_icon_smile  ..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-01-07, 09:32 PM przez A.S..)
2017-01-07, 09:30 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
dodziu Offline
Konkretny
****




Liczba postów: 805
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 2
RE: Budżetowa RN22 :P
Hehe no jak zwykle ładnie się wypowiedziałes

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
2017-01-08, 08:23 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
RE: Budżetowa RN22 :P
3.3. >> Open Tad's image and switch "disable O2 sensor" to true. This totally kills all input from the stock O2 sensor so you don't need the O2 eliminator. Flash Tad's image to your ECU. Install the PC5 and AT with a zero map and your target AFR's. Go run the bike. Check the fuel adjustments and accept all changes up to 10%. Go run the bike again and repeat the last steps till you're down to 2% adjustments or less. Then import this fuel table to Tad's image and flash your ECU with the updated fuel maps. Then run it a couple more times with AT to ensure the fuel trims you applied to the image are good. At this point you can continue using the PC5/AT or remove it.

No real reason for idle to be higher other than runability. It masks any low idle issues from fuel changes or performance upgrades.

I've very much changed the engine braking curve on my image, but the most beneficial change is cleaning up the throttle maps at the low end to be smoother.
2017-01-09, 01:26 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
RE: Budżetowa RN22 :P
I just snatched up something I didn't plan to buy... a GB Moto underslung caliper kit with brake line (weighs 0.35 kg) and SBU lightweight rear rotor (weighs 0.5 kg). No clue what I was thinking, but the price was too good to pass up.
2017-01-19, 07:18 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
Some fhotos ?? Red_icon_smile
2017-01-19, 09:28 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
RE: Budżetowa RN22 :P
From the seller's bike (I'll post pics when I receive it):

   
2017-01-19, 10:53 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN65 i RN01

Liczba postów: 10,689
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
RE: Budżetowa RN22 :P
Ja pierdzielę, wygląda jak od roweru Red_icon_cheesygrin
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999


Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2017-01-19, 11:01 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
RE: Budżetowa RN22 :P
(2017-01-19, 11:01 PM)Koczis napisał(a): Ja pierdzielę, wygląda jak od roweru Red_icon_cheesygrin

Yup, very compact and lightweight.

I almost never use the rear brake, so it's basically a heavy decoration. Figure I may as well lighten it up a bit. I was going to piece this setup together over time, but I bought it off the guy for just a little more than the caliper setup sells for alone. It's shipping from New Zealand, so it may take a couple weeks to get here.
2017-01-19, 11:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN65 i RN01

Liczba postów: 10,689
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
RE: Budżetowa RN22 :P
Jak to jest ze Ty mozesz na luzie kupic cos z Nowej Zelandii, a my jak cos chcemy kupic z USA do Polski to kurcze malo sklepow wysyla Red_icon_sad
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01 > RN65 2024 + RN01 1999


Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2017-01-20, 08:44 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
A jak to jest że wszelakiej MAŚCI islamiści i inne świry mogą bez problemu latać do USA a POLACY którzy nikogo nie wysadzą a wręcz odwrotnie bo staną w obronie gdy murzyn klepie po głowie kobietę .. którzy pracują tam rzetelnie i uczciwie mają WIZY i resztę schodów które są jak Mur Chiński ??
2017-01-20, 09:20 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->