Artur86
Użytkownik
  
Brańsk
Kawa ZX10R '09
Liczba postów: 366
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
3
|
RE: wymiana oleju w amortyzatorze skretu na gęstszy
Zobaczysz że znaczenie ma... pierwsza sprawa o wywali uszczelniacze jak po dobrych dziurach ponaginasz... druga sprawa to to że chyba siłownie chcesz z kierownicy zrobić... to ma luzniutko skręcać tak jak byś żadnego amora nie mial, a tłumić ma jak następuję siła , która chce szybko pomiotać kierą... Pod ręką na kierownicy prawie nie powinno się czuć amora.
Nie mogę sobie wyobrazić jaki ciężar musisz mieć na tej kierownicy  przecież po 20 minutach na torze przez tydzień jednej pompki nie zrobisz 
aha i nie bierz pod uwagę AS bo on to w ohlinsie robil... a w ohlinsie w iglicy są 3 dodatkowe dziurki przez, które przelewa się swobodnie olej bez względu na dokręcenie regulacji (plus sama dość duża regulacja...)
ale spoko daj znać jak się na takim amorze jeżdzi i jak szybko moto do winkla się kładzie no i jak się go przekłada ze strony na stronę... no i ogólnie o prowadzeniu się podziel. Ciekawy jestem co to wyszło...
Chronologicznie:
RN01, RN12, ZX10r'09, RN20, ZX10R'09, RN01, Tracer 9GT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-04-18, 12:08 AM przez Artur86.)
|
|
2016-04-18, 12:02 AM |
|