Budżetowa RN22 :P
Autor Wiadomość
pajak72 Offline
Konkretny
****

Kamień Pom Zach-Pom.
R1M

Liczba postów: 882
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 2
RE: Budżetowa RN22 :P
ja mysle zeby wprowadzic wizy dla amerykanów bo ja tego nie rozumie dlaczego to działa tylko w jedna strone ?
Yamaha R1M+Skorpion exo-r1 carbon+Dainese Yamaha JL+Alpinestars GPPRO+FLM3.0
https://www.youtube.com/watch?v=Cm5Hw96uxIA
https://www.youtube.com/watch?v=Yk4WK0fK6tA&ab
2017-01-20, 12:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kris86 Offline
Stary :P
***

WG
R1 RN12

Liczba postów: 336
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 3
RE: Budżetowa RN22 :P
Też od dawna się nad tym zastanawiam...ale widać lepiej d**** lizać i modlić się że może zniosą z każdą następną prezydenturą Red_icon_smile
Ale żeby nie był off to jak ta tarcza hamuje?? Czym? Bo materiału jest chyba tylko tyle żeby się kupy trzymało Red_icon_cheesygrin

2017-01-20, 01:21 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
RE: Budżetowa RN22 :P
In order of posts:

The parts are from a private seller who was willing to ship to the US and Europe. Reality is it's not cheap to ship from the US to Europe. My wife is about to ship a 10 kg box of stuff to Germany and it's costing $100 to send via mail. This is the cheapest option. It cost me $15 to send a tiny box that weighed maybe 0.5 kg to Poland via mail. There are shops here that do ship to Europe, it's just not cheap for us to ship to Europe.

I'm hoping we make it rather unbearable for islamists here in the near future with Trump as president. I'm also hoping he pushes congress to add Poland to the visa waiver program. Believe me, I'd rather have you guys over here rather than a lot of the ilk which currently resides here sucking off the system. The last 8 years under Obama have been terrible. The last thing he wanted was more hard working white people here. He wanted lazy loud mouths who feel entitled to be here and would live off the system. Obama hates America and white people, so I'm glad to see him go.

I understand your frustration with the visa requirements, my wife had to deal with it. Something to point out though, Poland has over double the percentage of visa overstays (1.49%) than all current visa waiver countries combined (0.65%). Not that it's huge, but it's a factor that's keeping several EU countries out of the visa waiver program at the moment. There is talk of making the requirement less than 3% which would lock Poland in for the VWP. However, at the moment, it's your own people screwing the rest of you and that's with requiring a visa.

Back to bike stuff...

A.S., am I remembering correctly that you bought a Robby Moto quick turn throttle kit? If so, have you installed it? Any thoughts? I'm about to remove my Robby Moto kit and install a Motion Pro Rev2 kit I picked up yesterday. I like the RME kit, just want to try the MP Rev2 setup and keep whichever I like most.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-01-20, 02:33 PM przez NoExpert.)
2017-01-20, 02:29 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
No ... it's too cold right now .. maybe in March ... Red_icon_sad ... All things are waiting ..
2017-01-20, 11:19 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
zelo970 Offline
Burza
***

Ełk
RN22

Liczba postów: 209
Dołączył: Apr 2016
Reputacja: 4
RE: Budżetowa RN22 :P
(2017-01-20, 01:21 PM)kris86 napisał(a): Też od dawna się nad tym zastanawiam...ale widać lepiej d**** lizać i modlić się że może zniosą z każdą następną prezydenturą Red_icon_smile
Ale żeby nie był off to jak ta tarcza hamuje?? Czym? Bo materiału jest chyba tylko tyle żeby się kupy trzymało Red_icon_cheesygrin

Chyba w tym cały sęk, że prawie nie hamuje - bo po co? A na tyle żeby przy postoju się nie stoczyć  na np, skrzyżowaniu pod górkę wystarczy. No chyba, że ktoś driftingi uprawia to co innego ;p
2017-01-21, 12:16 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
RE: Budżetowa RN22 :P
Something I picked up today

   

Have the clutch lever at home already and will get them installed this weekend while doing some other work on the bike.
2017-01-21, 01:22 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
Noooo.... wiosna idzie a ja w czarnej d..ie Red_icon_sad ... ALE >>> powoli projekt rusza bo musi .. innego wyjścia nie ma .. Jak zwykle, jak co roku wszystko na raz, wszystko w jednym czasie i na ostatnia chwile ..
Co prawda powinienem się już do tego przyzwyczaić, ale burzy mi to moje BARDZO uporządkowane podejście do wszystkiego co robię i zawsze wqr..ia ..
Tak czy inaczej ...
Zmiana auta na wypady mocno mnie przerosła .. po drodze wyszła bardzo niemiła sprawa, ale mniejsza z tym.. problem mam taki że NIGDY więcej nie podejmę się reanimacji Sprintera czy innego Craftera po "budowlance" czy "Służbie drogowej" ... auto z małym przebiegiem ale jakbym tam wpuścił stado świń na rok to gwarantuje że różnicy w wyglądzie środka auta by nie było w stosunku do wyglądu przed ta operacją Red_icon_sad .. KOSZMMAARRRR !!!!!!
Kuję, rozkręcam, wymieniam ... kolejne paczki z częściami oczywiście jak to w Polsce przychodzą złe .. kupuję próg prawy na aukcji - przychodzi lewy itd .. nerwy na wykończeniu .. czas ucieka .. kasa też a końca nie widać .. masakra ...
Motocykl w strzępach, nic nie tknięte .. nic nie poskładane .. GÓRA gratów od Maćka .. część jeszcze nie odebrana .. nawet nie mam zalążka pomysłu jak się za to zabrać .. a ile zostało ? 2 -3 tygodnie ? Czyli raptem 4 - 6 dni w weekend kiedy mogę cokolwiek ruszyć .. słów brak ..
Już teraz wiem że zasadniczo nic nie będzie pasowało od strzała, masę kwestii trzeba ogarnąć i zbudować od podstaw ... znów wymyślanie, tokarz - sprawdzanie .. poprawki .. a samo składanie to betka bo przecież NIGDY zaraz po złożeniu nic nie działa jak powinno .. normalka .. Red_icon_sad
ALE >> co by nie było tak czarno .. pierwsze wsparcie przyszło od LIQUI MOLY ..
Do busa i do moto .. chemia i oliwa ..
Kilka razy dostawałem zapytania o ceny, ale wierzcie MI NIE MAM KIEDY jechać, spytać ... teraz zrobili mi dostęp do katalogu z cenami on-line ... mogę już więcej, ale zanim to ruszy na dobre to znowu jakiś czas minie Red_icon_sad ..
Ale będę testował, napisze opinie i spostrzeżenia .. Lekko preparaty mieć nie będą Red_icon_smile ..

Motór:
[Obrazek: 213qbra.jpg]

Sprinter :
[Obrazek: 2ypn4m9.jpg]
2017-03-17, 11:05 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
adams Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 224
Dołączył: Sep 2013
Reputacja: 0
RE: Budżetowa RN22 :P
ja kupilem 10w50 - biorac pod uwagę, że moto nie bedzie uzywane tylko na torze, to zobacze co i jak. W każdym razie też stestuję LM Red_icon_wink
2017-03-18, 12:43 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Robot Offline
ja tu tylko sprzątam ;P
***

Szczecin
RN22

Liczba postów: 400
Dołączył: Dec 2014
Reputacja: 11
RE: Budżetowa RN22 :P
Mam koło siebie przedstawiciela Ligui Moly - też kupuję 10w50, co do engine flush - jak najbardziej stosować - lecz ten dodatek oil additive mos2 bym sobie odpuścił... możesz jeszcze stosować dodatek do paliwa ten 4t (usuwa zanieszczyszczenia na zaworach i komorze spalania)
Ogólnie to Bardzo dobre produkty.

aaa po co dodajesz tego cerateca ?? - który rok masz tego sprintera czy craftera że robisz takie rzeczy Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-03-18, 10:14 AM przez Robot.)
2017-03-18, 10:14 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
zelo970 Offline
Burza
***

Ełk
RN22

Liczba postów: 209
Dołączył: Apr 2016
Reputacja: 4
RE: Budżetowa RN22 :P
Tą plukanke to jak się stosuje? Do starego oleju się wlewa, odpala się sprzeta żeby popracowal i się spuszcza? Czy jak..?
2017-03-18, 05:10 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Robot Offline
ja tu tylko sprzątam ;P
***

Szczecin
RN22

Liczba postów: 400
Dołączył: Dec 2014
Reputacja: 11
RE: Budżetowa RN22 :P
Do rozgrzanego silnka(oleju) dolewasz i zostawiasz na 10-15 min aby silnik pracował na wolnych obrotach(bez dodawania gazu i bez jazdy !) potem zlewasz stary olej i robisz obsługę Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-03-18, 06:20 PM przez Robot.)
2017-03-18, 06:19 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
Cerateca dodaje żeby dbać o silnik - jego zużycie .. Sprinter jest z 2008 roku .. przebieg jest nie do ustalenia .. może być 300.000 km a może być 900.000 km albo i więcej .. Jak dla mnie te dodatki to super sprawa ... Osobiście rozmawiałem z ludźmi którzy po zalaniu tego ze świeżym olejem czy to do silnika czy do mostu czy do skrzyni zapominali że wcześniej były z tymi podzespołami jakiekolwiek problemy ..
Wiem też o tym co robią z wtryskami preparaty do ich mycia .... Często auto ma problemy z zapalaniem bo któryś się nie domyka czasami.... a po zastosowaniu tego do mycia problem znika .. Red_icon_smile

Co do reszty to ja się tam nie znam .. ale w instrukcji pisze że wlewasz do oleju i zapalasz silnik na 5 MINUT ... i potem zlewasz ..

Czemu dopuszczać dodatek MoS2 ?? Inżynier się zaklinał że BARDZO poprawi i osiągi ( na czym mi akurat nie zależy ) i wytrzymałość silnika wszędzie tam gdzie występuje tarcie metal o metal .. Powłoka nie wytwarza się na przykład na sprzęgle tylko tam gdzie jest tarcie metalu ... Ja tam wleje Red_icon_tongue ..
2017-03-21, 12:10 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
tomek110283 Offline
Użytkownik
***

Piotrków Tryb
RN 22

Liczba postów: 460
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 1
RE: Budżetowa RN22 :P
AS a lalek już to ? Bo tez się zastanawiam czytałem wiele opinii ale nikogo kto to lał nie znam napewno wleje teraz to do auta przy wymianie Oleju z motocyklem się zastanawiam
2017-03-21, 09:36 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
Nie znam nikogo kto by nalał ten dodatek MoS2 do motocykla .. Ceratecki i MoS2 do aut ( silniki, skrzynie, mosty ) leje CAŁA MASA mechaników i ludzi dla których 180 zł za 5 litrów oleju do auta to nie jest cena rujnująca życiowy dorobek Red_icon_wink i wybierających produkty tanie i pewne Red_icon_tongue ....
Ja leje i zobaczę co i jak ... człowiek do którego dotarłem z LM nie ma żadnego interesu nakłaniać mnie do tego .. a mógłby zręcznie wybrnąć pisząc że np. na co dzień OK ale do sportu nie zaleca .. a on wręcz przeciwnie ... ALE >>>>>> po drążę jeszcze temat .. coby mieć 100% pewności .. Red_icon_smile
2017-03-21, 11:36 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
RE: Budżetowa RN22 :P
Wow, 10w60, not sure you'll appreciate that. I run 10w40 with no issues, and I guarantee it's hotter here and for a much longer time. Being a 60 weight oil when hot is going to slow your engine down due to the higher viscosity. After running it I'd recommend trying 10w40, almost sure you'll feel a difference, especially at the mid to top end RPMs. I know a lot of guys running 10w40 on the track and street without any problems. The only adverse affect may be your engine sounds louder, but it's fine, nothing bad is happening.
2017-03-26, 06:18 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
Kurcze .. nie znam fachowego angielskiego więc po polsku : 10w60 ma bardzo mocny film olejowy .. zerwanie tej warstwy jest w zasadzie nie wykonalne .. Dlatego w sporcie motorowym ( jakimkolwiek ) stosuje się W50 czy W60 .... Nie jest to moje zdanie tylko ludzi którzy zajmują się silnikami do jazdy po torze .. I tu nie ma znaczenia czy robiąc rekordy czy amatorsko bo często amator mocniej piłuje pod czerwone pole niż mistrz .. bo on jedzie późnym hamowaniem i wczesnym odkręcaniem gazu a nie urywaniem łańcucha na każdej możliwej prostej ... Do tego charakterystyka używania motocykla na torze a na drodze to dwa różne Światy .. i nie chodzi o prędkości tylko cykle cieplne ..

Co do dodatku to zrezygnowałem .. Niemiecki doradca każe lać a Polski absolutnie Red_icon_tongue ... temat zagmatwany - wolałem odpuścić ...

ALE >>> co do LM to też mam powoli mieszane uczucia .. Wczoraj nalewałem oliwę .. GĘSTA jak cholera .. do tego ta z bańki 5L biała dosłownie - niemal jak woda - bez koloru .. a ta z litrówki żółta jak Kujawski ... Ponieważ zmieniam olej przepompowując rozrusznikiem aż wyleci z magistrali idącej do filtra to niestety 4 litry to za mało ... zanim wyleci tym otworem czysty olej to trzeba go deko zmarnować dlatego kupuje 5 litrów no i taka historia ...
Idę dzisiaj zrobić dym bo coś definitywnie jest nie hallo ...

Co do reszty spraw - bo sporo kolegów dzwoni i pisze Red_icon_smile  >> TAK >>> poskładałem wszystko .. tak DZIAŁA.. PC-V + AUTOTUNE + FTE .... wszystko śmiga.
Najgorzej było wymyślić gdzie zamontować sondę Bosha bo jest wielkości iPhona 5S  ... do tego karta charakterystyki jej montażu to też "modlitwa o złoty deszcz" .. ale w końcu dałem w ori miejsce bo sie ładnie mieści :

[Obrazek: a2650096049bab26.jpg]

[Obrazek: 6c7b30b2a085fdea.jpg]

Samo upchnięcie w zadupku dwóch modułów od Blippera + PC-V + AutoTune to robota jak u zegarmistrza .. całe okablowanie też ledwo, ledwo włazi pod te mocowanie akku itd ..
No ale po 2 godzinach próbowania miliarda wariantów jest całkiem ładnie .. Problemem jest wtyczka do sondy - rozmiaru VW Garbusa - ona niestety musi być złapana przy ramie na dole - nie ma opcji przeciągnąć ją nad silnik  ..

Tak czy inaczej - DZIAŁA Red_icon_smile ... stroi się ładnie .. zapamiętuje, zapisuje jest wypierdowo ..

[Obrazek: c2489215ebfdbbd6.jpg]

Dłuuuggooo .. oj dłuuggoo .. można pisać o samym działaniu i strojeniu teraz nie mam nawet czasu często tu wpadać .. więc opiszę co i jak ale jak już więcej się dowiem to raz i będzie więcej czasu to dwa ..
TESTY z różnymi wartościami AFRa sa BOSKIE Red_icon_smile .. motocykl urywa łeb - dosłownie .. ale coś kosztem czegoś .. podnoszenie przodu cały czas do 3 ciego biegu ma swoje koszty jak widać na fotce poniżej Red_icon_tongue

[Obrazek: 2c6fcf69558fdcff.jpg]

Uff..  dobra .. bo straciłem 40 minut na te zasrane wklejanie tych fotek ( strasznie jest to tutaj upierdliwe Red_icon_sad  ) ....
W kontakcie .. acha .. i jeszcze jedno >> FTE ( w najnowszej wersji ) na 99% sprawdza teraz za każdym razem numer seryjny ECU .. więc jakiekolwiek zmiany ( potrzebne ) do strojenia ( no chyba że macie PC-V i Sonda Optimizer ) wymaga zakupu licencji w FTE za te 80-100 USD ...
2017-04-11, 09:34 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,210
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: Budżetowa RN22 :P
Mały UP >> bo ktoś tu kiedyś wspominał że będzie przerabiał wydechy ORI ..
Żeby to miało sens i nie ważyły 5x tyle co przed przeróbką na prawdę polecam kupić w USA ten zestaw co jest na filmie na YT .. Rzeźbienie tego samemu bez zaplecza w postaci sporego doświadczenia, materiałów, narzędzi i wiedzy ( jak wymierzyć, gdzie przyciąć ... jak pospawać czy wygiąć ) NIE MA ABSOLUTNIE SENSU ... Ja zrobiłem to tak żeby były jak najlżejsze a zyskałem może 0,5 kg w stosunku do seryjnego Red_icon_sad ... rura perforowana ( ciężkie to jest ), minimalnie waty stalowej + mocowania jakieś tam + nity ... a dźwięk jest dosłownie jak NASCAR albo motocykle MotoGP Red_icon_sad .. na wolnych obrotach młóci basem jak konkretny zestaw car audio .. ale jak dodam gazu to robi się Hondowski SCREAMER Red_icon_sad ..
Jeżdżę w stoperach więc mi to zwisa ale poważnie >> na ulicy sie nie da tak jeździć bo łeb boli Red_icon_sad ..
2017-04-13, 11:42 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
LukeR1 Offline
Młody
**


Yamaha R1 rn22

Liczba postów: 49
Dołączył: Oct 2016
Reputacja: 0
RE: Budżetowa RN22 :P
Ja przerobiłem swoje wydechy i nawet fajnie to chodzi.
Link https://youtu.be/elAVasG714Y
2017-04-14, 10:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
tomek110283 Offline
Użytkownik
***

Piotrków Tryb
RN 22

Liczba postów: 460
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 1
RE: Budżetowa RN22 :P
No AS jestem pod wrażeniem widzę poradziłeś sobie z tym mega fajnie trzeci bieg i wyrywa się do góry ! To już coś to jak tam teraz z mocą i momentem ? A spalanie?Cóż coś za coś !
Hmmm mam nadzieje ze będzie okazja się spotkać i zobaczyć to cacko a i może pomożesz mi z błędem o którym kiedyś rozmawialiśmy bo nadal nie mogę sobie z tym poradzić paru mechaników nawet nie wie o co biega No ale to nie temat do tego wątku
Naprawdę mega wyposarzyles big bang-a
2017-04-14, 10:35 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
RE: Budżetowa RN22 :P
Hmmmm, a while back I worked for a company that put me in close proximity to some top level motorcycle racers in the US. I asked the techs what weight oil they were using and they all ran 0w30 or 5w30. Reason being the thinner oil put less drag on the engine allowing more horsepower to be put to the rear wheel. Mind you these were race bikes that were torn down regularly to maintain top power, so being on the thin side wasn't a concern.

Like I said, try 10w40 and see how it goes. I can't imagine Yamaha recommending it if it wasn't safe for their engines...

And don't worry about "professional" English
2017-04-14, 11:34 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do: