simon68
Administrator
      
Oświęcim
RN22,SX450,dzik
Liczba postów: 2,728
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
9
|
RE: Zawory rn22
po pierwsze naruchaj lepszy szczelinomierz... są takie
na nominał nigdy nie ustawisz idealnie, ale staraj się jak najbliżej środka,
jak masz kłopot z dopasowaniem płytek to dobierz ją tak żeby iść w górę tolerancji niż w dół,
jak sam zauważyłeś zawory zacieśniają się ( tu nie ma reguły ale mają większą tendencję zacieśniać się)
jak masz na ssącym wymiar 0,07 i płytkę tam masz 191..... to powinieneś dać płytkę 182,5
191-182,5 = 8,5 czyli 0,085 --->> 0,07+0,085= 0,155 tolerancje masz 0,11 - 0,20 czyli 0,155 środek
do ściągania nic nie zjebałeś dasz radę
ustaw wał w pozycję i wałki na znaki... masz serwisówkę ?? to ładuj do działu zakładania wałków i zrób jak tam pisze
szybkie drogi są dla szybkich motocykli, szybkie zakręty dla szybkich motocyklistów....
na chuj koni kupa jak kierowca dupa.........
GAZU PIZDO..........
a w garażu dzik-RN12, RN22,KTMSX450,KTM790ADVR
|
|
| 2021-01-16, 09:54 AM |
|
simon68
Administrator
      
Oświęcim
RN22,SX450,dzik
Liczba postów: 2,728
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
9
|
RE: Zawory rn22
(2021-02-21, 12:06 AM)Demo01 napisał(a): Dzięki wielkie chciałem się upewnić że nie po naciągam śrób albo jeszcze urwe coś, a powie mi ktoś czy to jest ten dobry napinacz? Czy to ten seryjny nie wiem jak go zablokować po sciśnieciu
https://ibb.co/cDXzNDT
https://ibb.co/qyvfksz
widzisz czerwone ??
ściskasz wkręcając i potem drucik w rowek ....
jak założysz rusz silnikiem ćwierć obrotu do tyłu i potem do przodu ciągnij...
szybkie drogi są dla szybkich motocykli, szybkie zakręty dla szybkich motocyklistów....
na chuj koni kupa jak kierowca dupa.........
GAZU PIZDO..........
a w garażu dzik-RN12, RN22,KTMSX450,KTM790ADVR
|
|
| 2021-02-21, 12:30 AM |
|
simon68
Administrator
      
Oświęcim
RN22,SX450,dzik
Liczba postów: 2,728
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
9
|
RE: Zawory rn22
(2021-02-21, 07:46 PM)Demo01 napisał(a): Ok wszystko fajnie, ale od rana walczę z prawidłowym ustawieniem rozrządu tzn kiedy skręcam wałki łańcuch mi ucieka nie wiem czy on ma być po środku na górze nacigniety? Bo w manualu pisze ze od wylotowego ma być naciągnięty a ssącym luźno, też to tam nie ładnie jest opisane, a może ktoś wie ile oczek na łańcuchu ma być od pktu do pktu. No i druga sprawa to teraz się pogubiłem z tym BTDC 105 punkt K mam ustawić kiedy '' ciężko'' się kręci silnikiem czy po tym jak lekko się zrobiło?
patrz
ustaw dół na znak,
potem ustaw wałek wydechowy na znak i zepnij trytką (napnij łańcuszek mocno od strony wydechu do dołu silnika),
potem odlicz 30 pinów i tam ma być znak ssącego zepnij trytką
skręć wałki załóż napinacz ruch do tyłu żeby puściło zabezpieczenie i potem pokręć do przodu z kilkanaście sprawdź znaki i jak gites to lecisz dalej...
szybkie drogi są dla szybkich motocykli, szybkie zakręty dla szybkich motocyklistów....
na chuj koni kupa jak kierowca dupa.........
GAZU PIZDO..........
a w garażu dzik-RN12, RN22,KTMSX450,KTM790ADVR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2021-02-21, 08:37 PM przez simon68.)
|
|
| 2021-02-21, 08:34 PM |
|